Thursday, December 3

Kelakar tak kelakar sangat lah...

Tapi tiap kali teringat mesti org ingat skru kat kepala otak aku tercabut.... so suka cita aku nak tuliskan kenangan kat sini.... penangan cerikerama NUR KASIH.. kejadian terjadi jumaat lepas malam sabtu...ikutkan aku ni bukan lah duk ngikut jer kisah tu,,.. tapi dah terjebak so rasa nak tau kesudahan nya..

Hari jumaat tu sehari aku tgk citer Nur Kasih tu 2 kali semangat berkobar anak buah aku so terjebak la kat aku....memandangkan kawan baik aku pun datang so green light la aku terpacak depan tv dari 7.30 sampai 8pm non stop tanpa iklan....pastu malam kul 9 mengadap lagi.. aku rasa ni la puncanya sampai aku jadi sengal....

Malu pulak nak citer tp ni la kenyataan nya...malam tu aku tido aku betul-betul rasa aku tido ngan adam....tak tau la laki aku macam adam atau aku yang sama cam nur kasih..wakakakakakah...dua tiga kali gak aku gosok2 mata btul ker adam atau suami aku, boleh pulak rasa cam lengan adam.. macam pernah sentuh dia pun....betulnya tak logik....tapi laki aku apedehal...no hurt feeling dia kata mimpi tak per... warghahahahhahaha....tp syok ooo....GILANYA BINI... ada ker org lain cam aku ni... silalah kutuk beramai-ramai....

No comments: