Wednesday, December 30

KENAPA AKU KERJA

semalam aku melamun masa drive balik opis.. terpikir-pikir soalan kawan aku secara tak langsung kenapa aku kerja....

Masa sekolah rendah cita-cita aku ada gak sangkut paut bidang yang aku keje ni.. tapi tak sangka la pulak kena keje.... tu cuma cita-cita.....

Masa sekolah menengah cita-cita masih lagi sama..... tapi naik tingkatan 4 aku tiba2 terubah haluan.... aku masuk bidang bukan yang sepatutnya dgn keminatan aku tp alhamdullilah aku pass with 1st grade tp tak membanggakan.. then further study masih terus dengan cita-cita masa sekolah rendah ku agak mencabar pada awalnya kerana tiada basic dan kekawan smua dah terror... dan setiap kali aku tgk gambar aku, aku yakin ni la destiny aku.....

Semua telah tertulis... KITA sebagai manusia yang menjalankan amanah itu.. itu PILIHAN KITA... jadi akan ku buat yang terbaik dan termampu yang aku boleh.... 2 hari ini adalah hari yang sangat mencabar bagi aku.....

lagi mencabar sebab mr m.a.n dah diwajib cuti sampai 8hb.. huhuhuhu sungguh aku jeles.....
Next week kita enjoy ye bang... i lap u......

No comments: