Tuesday, October 27

Latest news rombongan camping....

Pagi tadi aku tgk MHI news ni... sepanjang jalan ke opis terkenang balik bapa aku treat aku & our siblings...ni pun teringat balik lepas baca blog Dayah.. hajat hati nak tinggalkan komen.... panjang bebenor.. so berikut adalah isi butirannya...

Ni baru tgk astro awani news...dah cerah so tgk cam tak cemas sangat, pg nya news tunjuk tragedis malam menyelamat tu.. tgk air mcm dalam & deras jer....mmg nampak menyayat hati...takziah diucapkan pada keluarga terlibat, latest news 3 mangsa terkorban.. citer aku tak de kaitan dgn insiden ini jauh sekali mengulas insiden tersebut...

Masa kitorang kecik2 sek rendah, bapa aku la paling memnentang klau ada rombongan sekolah berunsur perkelahan @ lebih tepat team building. Seingat aku sekolah rendah sekali jer join rombongan tu pun g pantai timur darjah 6.. pastu leh siap pasang kaki kat sana... pakat ngan driver bas... driver bas tu pun rajin lak melayan....pelik gak zaman dulu telefon dial jer la sumber perhubungan paling glamer... tp still leh berjejak kasihan.. yg tukang tgk nya... jiran masa bapa aku keje kuala berang...org dulu2 persahabatan kuat... sampai ke anak cucu buktinya kitorang... kawan parents rapat mengalahkan sepupu sendiri...citer seterusnya sambung next entry.. panjang bebenor.. bosan baca lak.. aku yg taip ni pun bosan,.. apatah lg korang yg baca....

1 comment:

Dania's mummy said...

boleh tak buat entry sampai habis? berdegup2 tau jantung nak tau kesudahan cerita.. ingat ni nur kasuh ker?