Thursday, October 22

Sambungan Minggu Ketiga

Minggu ni la tu... k.. sedutan minggu lepas.. parents aku dtg umah jumaat dlm kul 9pm gak sampai.. time ni almas dah tido.. ya la dah pekena ubat baik punya.. demam, lelah, selsema.. aku dengan jayanya telah berjaya memasukkan ketiga2 ubat tersebut BANGGA siot...isnin tu parents aku kena balik TI balik sbb nak antar adik aku balik berkursus di IPOH.. lili still tak abis2 lg KPLI nya... sibuk nak ikut.. dah mama kejap jer umah kak tik...

Untuk tidak menghampakan almas.. opah & atuk dah turunkan kata-kata mutiara kat almas...dan ahad malam tu parents aku tido umah kakak aku so ironi nya tak de la isnin tu almas balik taska tgk atuk ngan opah nya dah tak de....

Sambungan episod almas.. miracle has happened.. biasa2 selalu2 masuk jer lorong jalan ke taska almas akan start merengek.. aritu 3 hari lepas la tu.. almas senyap jer... tp dia start merengek manja bila kete berenti.. aku pun kuarkan la kata2 mutiara gak...as tak seperti biasa... almas dah tak melalak.. senang hati aku tgk...SYUKRAN...sampai la arini aku ambik almas smlm dia kembali spt asal.. senyum lebar nampak aku.. siap kuar suara gelak dia.. seronok aku tgk... LEGA hati ibu ni... senang gitu...

harapan aku... anak2 aku di jaga dengan penuh amanah oleh staf taska di sana.. AMIN...kasihan la anak2 aku spt adik2 mereka.. yg jaga taska tu muda2 belia lg...tu dia amik pun budak2 yg dah boleh jalan jer.. baby diaorang bolayan....


Untuk tatapan.. kawan2 mama saya!

2 comments:

Dania's mummy said...

panjang beno, sampai 3 minggu

azha4ever said...

dak dayah,... ni namanya drama bersiri.. tp abis 3 musim jer....