Thursday, November 19

Aku dah mula selesa

Bahaya tak ayat ni... aku rasa okay la sikit sekarang ni nak compare dengan Dayah... lagi ayat untuk men jelez kan Dayah.. sini 2 PT*J je lepas tu tak de pecah kecil mcm HE*P tu....sungguh bahagia....sila la jelez dayah...

Menjawab persolan pada yang tertanya2 pada entry sebelum ini... sini staf tak ramai masuk aku 5 kerat jer... pastu sorang tgh cuti bersalin awal disember baru masuk balik so tinggal la 4.... 2 laki 3 pompuan.... yang aku warwar kata tak ok tu, sebenarnya bukan la tak ok langsung.. tapi sebab tak dapat bimbingan yang betul....so bila benda tu ada masalah.. dia letak tepi sampai la jadi masalah tu tak selesai2 tu jer sebabnya....Insyaallah by end of this month selesai lah smua masalah tertunggak ni.....lepas tu boleh la aku lalalalalala dengan senang hati....huarghh...huarghh...huarghh... OPIS NI AKU YG PUNYA!

3 comments:

Dania's mummy said...

hahahahahah, tak jeles pun... sana mcm pulau jerjak, a/c pengurusan pun x sedar kewujudanya... hahahahaha.. sini happening, gaduh selalu, baru glamor, seantero zon boleh kenal. Hahahahahahahaha

azha4ever said...

la.. betul ke dayah... baru akak terpikir2 nak tarik ko ke zon ni... tolong settle kan untuk student post graduate....sbb ko kan ada pengalaman nant dgr kata TUT nak serah kuasa mcm pelik la dengar tp tak tau la rancangan realiti atau fantasi....klau tak nak tak per la....

Dania's mummy said...

dia nak serah kuasa pada saper? org tu tgh bengong2 sikit,