Thursday, November 19

INI DEKAN AKU

source from here

Hensem tak dekan aku...hahahahaha... ni buat aku berkobar-kobar lagi datang keje...ahaks.. ayat tak ingat.. aku dah tunjuk mr man, dia kata cam biasa la.. tak hensem pun....

Mula-mula aku keje.. tak dapat tido pikirkan tunggakan keje....lepas aku jumpa dia...confirm mlm ni aku tak dpt tido gila bayang..ahaks...ayat tak ingat....aku waras lagi la... dayah baik ko tarik balik kata2 jelez ko tu....wargh...wargh....wargh......

nak citer... sebenarnya selain masalah yg di isu kan pada entry lepas adalagi masalah serius tahap gaban.. ni tak leh citer la.. top secret clasifikasi kelas A..... so terpaksa la minta advise org besar2 org atas tu jer... comels kan.. AKU SUKA dia... at 1st met....eyes to eyes...astagfirullah sedar2 aku bini org ... dia very cool.. kira mmg cool tahap DEWA....tak melatah.. RILEKS..... so kesimpulan dia.. SEMPOI jer selesaikan masalah tu tp dia advise aku kena bgtau BEN*D*hari... bab ni aku lemah sikit......
tp demi tugas pedehal....small matter je rasa isu ni.. belum masuk suratkabar lg...so kira tak kes berat la... wakakakakakah........ (aku rasa aku tak jumpa kot.. bgtau K*KZ je cukup)


3 comments:

MamaZana Baharum said...

rasa mcm malassssssssss nak start keje!!! dok kat umah lg best!!!!

aja said...

la rilek la.. ada 4 bulan lg start from now....tp klau dah rasa cam gini...tu petanda baik tuk wan zul la....yg jauh didekat2 kan, yg dekat dirapat2 kan...pikir2 kan dan selamat beramal....

Dania's mummy said...

akak: apa cer? meh buzz saya kan ym? wah hot issue ni!... eleh, ai tak jeles la, tunggu la sat lagi sem mula, ada lah abg janggut kacau. confirm!