Friday, November 13

Last day yang membosankan...

Pagi2 datang opis mata tak leh nak buka pulak... tak semangat jer... Hidung meleleh je ni...
Tp syok pagi2 dapat present...

Tiga tahun kat opis ni.. isnin ni bakal merantau ke opis lain dengan tanggungjawab lebih besar dan deal pun dengan org besar2... sapa pernah menghadapi situasi ini.. share la ngan aku yg baru setahun jagung ni...umur pun muda remaja lagi.. statement perasan di situ..

Pengalaman tujuh tahun bertugas ni akan aku guna sebaik mungkin.. tp still tak cukup untuk handle satu unit... tak pe pelan2 kayuh...

Hari ni aku sedih jugak.. PTJ smua keep calling & reply msg tu pun bila bg tau aku nak pindah sebenarnya dengan harapan tak de la diorang kacau aku lagi..kuikuikui... main2 jer... tu kan ukhwah, alhamdullilah zon 6 ni hubungan aku dengan staf unit dan PTJ adalah akrab, so aku pun bg la msg aku nak chow... telefon siap suara sedih2 apa hal.. rilek la pengganti ada.....

Aku tau apasal diorang kalut, masing2 akhir tahun.. semua jd kalut.. dengan proses akhir tahun, semua nak kena settle.. aku kan pakar motivasi tak bertauliah.. so PTJ & staf unit suka la melepaskan masalah kat aku,.. walaupun aku kasar plus tidak berbudi bahasa, tp alhamdullilah daya penarik tu ada... tu diorang bahagia nak kongsi problem ngan aku kot.. kuikuikuikui... lg statemt perasan!

Ok u all cukup la statement perasan di sini... wish me luck & semoga pertukaran ini membawa seribu kebaikan pada sy...AMIN! (songlap ayat peminat)

5 comments:

Dania's mummy said...

selamat berurusan dengan TUT!.. hahahahahaha

intan aziz said...

kak aja...selamat bertugas di tempat baru n selamat segala-galanye...hehehehhe..ape yg 'TUT" tu kak dayah?

azha4ever said...

dayah.. tu la pasal.. akak kow tim ngan WHWM jer... lg klau TUT tu nak kacau take over trus jer....akak rela serah.... wachaa...

MamaZana Baharum said...

ko kena berurusan dgn TUT ke??? tp statement perasan kp tu yg wat aku lg TUT!!! hihihi...

azha4ever said...

zana: wahahahaha...nak minta menu pelajar pun kena berurusan ngan TUT....en Z angkat tangan....ckp ngan WHWM up menu aku lpas dia pencen la cam gini.