Thursday, November 12

Mana de sambung.... citer topik lain

oooo.... dayah tak puas hati ya.... hehehe.... sama la akak baca pun cam tergantung jer... tp tak kisah la.. janji akak tau apa nak ingat for future...


Pastu dah 3 hari duk sana.. akak ala2 romantika de amor, ya la.. dah asal petang hujan, asal kuar hotel hujan.. tak ke sejuk plus memberahikan gitu.. nasib chinta hati tak ikut.. kalu tak.. confirm almas dapat adik... kuikuikui

Sebenarnya nak tunjuk gambar ni.. hasil tanaman cameron yg telah selamat disemadikan atas meja makanku.....dulu2 cam teringat mr man suka kaler pink.. tapi bila bawa balik kaler pink dia tanya lak apsal tak beli merah.. confuse makcik....aku suka ros merah, tp setahu aku mr man suka ros pink,.... tu aku beli pink,... dan atas nasihat kaunselor yg pernah aku dgr, kalau boleh gubahan umah tu biar la warna lembut2... so balik keje tenang jer tgk.. dengan bauan yg original bukan klon.... aku pun menyetujui la usulan tersebut.. yg penting aku SUKA......

Yang memo tu.. luahan rasa hati aku.. boring dgr penceramah bebel, so aku buat la nota kaki tak kena mengena ngan kursus, dah sesorang g sana.. selalu bebenor rindu kat mr man....1 st time aku meninggalkan dia & anak-anak aku sejak lahir almas ni... sblm tu tak ingat.. tp pernah kot.. tp sejak ada 2 anak ni lagi sayang tu makin tambah...ya la aku dah jd isteri solehah.. confirm la sayang laki... kuikuikui.. betul ni.. bukan citer dongeng.

2 comments:

MamaZana Baharum said...

apasal. seblm ni x syg ke????

azha4ever said...

sblm ni... sayang shy shy cat jer... skrg tak de selindung2 dah....aummmmm.....